Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Client experience manager (menadżer obsługi klienta)

Client experience manager (menadżer obsługi klienta)


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Client experience manager (menadżer obsługi klienta)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0516
OBOWIĄZKI:
Dogłębna znajomość oferty produktowej OANDA, zrozumienie działania naszych systemów oraz cykli życia klientów (rynek Hiszpanii i Ameryki Południowej); Zarządzanie zespołem, w tym planowanie zmian mających na celu poprawę satysfakcji klienta, dążenie do osiągnięcia zamierzonych wyników i umożliwianie zespołowi obsługi klienta rozwiązywania problemów już przy pierwszym kontakcie, jeśli to możliwe; Zapewnianie przejrzystość dla pracowników w zespole, jeśli chodzi o to, na czym są oceniani pod względem wydajności, i jak mogą poprawić swoją ocenę wydajności poprzez częste oceny wydajności; Identyfikowanie i wdrażanie odpowiedniego działania na podstawie wyników ankiety satysfakcji pracowników we współpracy z zarządzaniem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: arkusz kalkulacyjny Excel (biegła znajomość)
Uprawnienia: analiza danych i statystyka przy wykorzystaniu MS Exel
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: zarządzanie zespołem


Wymagania inne:

Biegła znajomość języka hiszpańskiego - warunek konieczny (rynek hiszpański i południowoamerykański), min. sześcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 17 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa