Client experience manager (menadżer obsługi klienta)
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Client experience manager (menadżer obsługi klienta)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0516
OBOWIĄZKI:
Dogłębna znajomość oferty produktowej OANDA, zrozumienie działania naszych systemów oraz cykli życia klientów (rynek Hiszpanii i Ameryki Południowej); Zarządzanie zespołem, w tym planowanie zmian mających na celu poprawę satysfakcji klienta, dążenie do osiągnięcia zamierzonych wyników i umożliwianie zespołowi obsługi klienta rozwiązywania problemów już przy pierwszym kontakcie, jeśli to możliwe; Zapewnianie przejrzystość dla pracowników w zespole, jeśli chodzi o to, na czym są oceniani pod względem wydajności, i jak mogą poprawić swoją ocenę wydajności poprzez częste oceny wydajności; Identyfikowanie i wdrażanie odpowiedniego działania na podstawie wyników ankiety satysfakcji pracowników we współpracy z zarządzaniem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: arkusz kalkulacyjny Excel (biegła znajomość)
Uprawnienia: analiza danych i statystyka przy wykorzystaniu MS Exel
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: zarządzanie zespołem
Wymagania inne:
Biegła znajomość języka hiszpańskiego - warunek konieczny (rynek hiszpański i południowoamerykański), min. sześcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 17 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01