Client experience manager (menadżer obsługi klienta)
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Client experience manager (menadżer obsługi klienta)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/0516
OBOWIĄZKI:
Dogłębna znajomość oferty produktowej OANDA, zrozumienie działania naszych systemów oraz cykli życia klientów (rynek Hiszpanii i Ameryki Południowej); Zarządzanie zespołem, w tym planowanie zmian mających na celu poprawę satysfakcji klienta, dążenie do osiągnięcia zamierzonych wyników i umożliwianie zespołowi obsługi klienta rozwiązywania problemów już przy pierwszym kontakcie, jeśli to możliwe; Zapewnianie przejrzystość dla pracowników w zespole, jeśli chodzi o to, na czym są oceniani pod względem wydajności, i jak mogą poprawić swoją ocenę wydajności poprzez częste oceny wydajności; Identyfikowanie i wdrażanie odpowiedniego działania na podstawie wyników ankiety satysfakcji pracowników we współpracy z zarządzaniem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: arkusz kalkulacyjny Excel (biegła znajomość)
Uprawnienia: analiza danych i statystyka przy wykorzystaniu MS Exel
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: zarządzanie zespołem
Wymagania inne:
Biegła znajomość języka hiszpańskiego - warunek konieczny (rynek hiszpański i południowoamerykański), min. sześcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 17 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen...
Dodano: 2024-04-16
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynacja pracy Działu Obsługi Klientów w przewozach krajowych i zagranicznych Zarządzanie współpracą z powiązanymi działami operacyjnymi (m.in. magazyn, działy spedycji) Budowanie partnerskich relacji z...
Dodano: 2024-04-10
współpraca z klientami i dostawcami z Chin, pozyskiwanie nowych klientów z Chin Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Uprawnienia:...
Dodano: 2024-03-30