Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 18
Oczekiwania:
- Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów
- Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych
- Umiejętność pracy w modelu hybrydowych (stacjonarnie / zdalnie)
- Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału
- Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów informatycznych (umiejętność identyfikacji błędów zgłaszanych przez system, w celu ich rozwiązywania)
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Kierownika BOK w zakresie nadzorowania pracą konsultantów
- Wsparcie trenerskie, coachingowe
- Raportowanie wyników pracy konsultantów
- Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- Samodzielność w działaniu
- Fajną atmosferę pracy
- Świetną lokalizację biura
Zobacz podobne oferty
About the department The Direct Sales Support department at Coloplast is dedicated to facilitating efficient sales operations by providing comprehensive support to the sales team. This department focuses on ensuring that sales processes run smoothly...
Dodano: 2025-09-02
Szukamy liderów do międzynarodowego programu dla pasjonatów handlu i gastronomii. Idealny kandydat to osoba przedsiębiorcza, gotowa na osobisty rozwój i osiąganie celów, która będzie motywować i inspirować zespoły w naszej dynamicznie...
Dodano: 2025-05-18
Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki Wsparcie w...
Dodano: 2025-03-26