Szef Oddziału
Szef Oddziału
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 208894_1705399768
DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Główne obowiązki:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału firmy DB Schenker w Łodzi.
- Nadzór nad terminową pracą w zakresie: kolekcja, transport dalekobieżny, dystrybucja
- Efektywne zarządzanie pracą zespołu (administracja, operacje) w celu zapewnienia ciągłości operacyjnej i najwyższego poziomu jakości dla Klientów.
- Nadzór nad budżetem w zakresie - planowania i monitorowania osiągania kluczowych wskaźników KPI.
- Efektywne i optymalne kosztowo zarządzanie obszarem produkcyjnym w zakresie obszarów kolekcji i dystrybucji oraz połączeń liniowych w tym kontakt z przewoźnikami.
- Inicjowanie procesów usprawnieniowych w oddziale w zakresie optymalnego wykorzystania zasobów ludzkich i procesów operacyjnych.
- Współpraca z funkcjami centralnymi firmy i pozostałymi jednostkami nad rozwojem biznesu.
- Budowanie kultury ciągłego doskonalenia poprzez wdrażanie i rozwijania koncepcji LEAN wspólnie z jednostkami centralnymi.
- Dbanie o relacje z klientami firmy poprzez bezpośredni kontakt, aktywne kreowanie optymalnych rozwiązań, nadzór jak jakością procesów.
- Budowanie przyjaznej atmosfery pracy poprzez budowanie relacji, motywowanie zespołu, wyłanianie i rozwój talentów.
- Nadzór nad infrastrukturą w zakresie użycia w sposób bezpieczny i zgodny z procedurą.
- Organizacja pracy w zgodzie ze standardami „Bezpieczeństwa 5S", Kodeksu Pracy oraz przepisów BHP.
- Umożliwienie i piecza nad transferem wiedzy w obszarach operacyjno-sprzedażowych.
Nasze oczekiwania:
- Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu oddziałem firmy logistycznej bądź 5 lat w zarządzaniu wybranym obszarem np. kolekcji i dystrybucji.
- Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku logistycznego w tym bazy przewoźników.
- Doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowaną grupą ludzi w różnych obszarach.
- Język angielski umożliwiający swobodną komunikację.
- Proaktywne podejście do realizowanych zadań i umiejętność szukania usprawnień i optymalizacji.
- Umiejętność budowania relacji i motywowania członków zespołu.
- Orientacja na realizację celów.
Nasza oferta:
- Umowa o pracę.
- Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.
- Możliwość korzystania z ZFŚS.
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat).
Zobacz podobne oferty
Kierownik agencji do spraw usług sportowych, turystycznych, kulturalnych
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
lubelskie
Kierowanie ośrodkiem wypoczynkowym, nadzór nad innymi pracownkami, reprezentowanie firmy, działania marketingowe, kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie ofert. Wymagania inne: Pożądana umiejetność wyznaczania priorytetów,...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i...
Dodano: 2025-04-30
- Kierowanie i organizowanie całkoształtu działalności produkcyjną i hndlową- Planowani, organizowanie i kierowanie podległymi działaniami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie...
Dodano: 2025-04-30