Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Regionalny Koordynator ds. Rozwoju Rynku

Regionalny Koordynator ds. Rozwoju Rynku


POLANGLO Sp. Z O.O
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży księgarskiej o zasięgu ogólnopolskim

 

zatrudni osobę na stanowisko:

Regionalny Koordynator ds. Rozwoju Rynku
Miejsce pracy: woj. łódzkie
Zadania:
  • promocja pełnej oferty językowej i edukacyjnej sieci handlowej
  • realizowanie wyznaczonych targetów sprzedażowych w podległym regionie pracy
  • nawiązywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami
  • realizacja planów i zadań na wyznaczonym obszarze
  • współpraca z lokalnym dystrybutorem
  • monitoring konkurencji
  • teren działania: woj. Mazowieckie i Łódzkie
Wymagania:
  • kierunkowe wykształcenie wyższe ( preferowany dyplom Wydziału Filologii Angielskiej )
  • znajomość języka angielskiego min. C1
  • znajomość metodyki nauczania języków obcych
  • orientacja na wyniki sprzedaży
  • znajomość technik sprzedażowych będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • komunikatywność oraz łatwość w budowaniu relacji z klientami
  • prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu i gotowość do częstych wyjazdów.
  • obsługa komputera ( Word, Excel, Power Point) oraz systemu CRM i systemu sprzedażowego
  • mile widziana znajomość branży księgarskiej i środowiska nauczycielskiego w regionie
  • zainteresowanie rynkiem edukacyjnym i rozumienie specyfiki pracy nauczyciela
  • komunikatywność, kultura osobista, dobra organizacja pracy oraz optymizm i kreatywność w działaniu
Oferujemy:
  • samodzielne stanowisko pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • narzędzia pracy ( samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, tablet )
  • rozwój zawodowy, udział w szkoleniach
  • opieka medyczna
  • ciekawe wyzwania i miłą atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa