Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Regionalny kierownik sprzedaży

Regionalny kierownik sprzedaży


Instal Projekt to polska firma rodzinna, której misją jest dostarczanie niezawodnych produktów i rozwiązań do domu i biznesu.
Instal Projekt działa w branży grzewczej od 45 lat. Produkuje i dostarcza grzejniki centralnego ogrzewania, elektryczne a także metalowe rozwiązania dla biznesu.
Instal Projekt to firma nastawiona na ciągły rozwój.
Regionalny kierownik sprzedaży
praca na terenie województw: wielkopolskiego, lubuskiego, dolnośląskie, opolskie
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • Obsłudze i wsparciu techniczno-handlowym klientów w kanale hurtowym w swoim regionie. Dotyczy - hurtownie grzewcze, instalacyjne, salony łazienkowe, projektanci instalacji, projektanci wnętrz, dystrybutorzy, obsługa inwestycji, sklepy internetowe.
  • Realizacji polityki sprzedażowej firmy.
  • Realizacji celów i zadań - rocznych, kwartalnych, miesięcznych.
  • Proaktywności w swoich działaniach.
  • Systematycznym monitoringu sprzedaży oraz płatności.
  • Pozyskiwaniu nowych klientów zgodnych z polityką firmy.
  • Ustalaniu z klientami warunków handlowych wg przyznanych uprawnień, powyżej swoich uprawnień po akceptacji pisemnej bezpośredniego przełożonego.
  • Aktywnym działaniu w zakresie promocji ogólnopolskich i regionalnych, współpracy z działem marketingu.
  • Inicjowaniu, organizowaniu akcji promocyjnych, szkoleń, spotkań integracyjnych w swoim regionie oraz ich rozliczaniu.
  • Szkoleniu klientów z zakresu produktów z oferty Instal Projekt.
  • Obsłudze stoiska firmy Instal Projekt podczas targów ogólnopolskich, regionalnych oraz organizowanych przez klientów.
  • Obsłudze tematów dot. ekspozycji - bieżący monitoring ekspozycji w terenie (aktualność, jakość, czystość, widoczność), okresowe inwentaryzacje ekspozycji w terenie.
  • Realizacji 5 wizyt dziennie oraz branie aktywnego udziału w cotygodniowych spotkaniach zespołu sprzedaży (głównie spotkania zdalne).
  • Systematycznym planowaniu i raportowaniu swojej pracy w CRM.
  • Działaniu w ramach ustalonego budżetu kosztów.
  • Systematycznym rozliczaniu się z dokumentacji dot. swojej pracy (karty drogowe, faktury, inne).
  • Ścisłej współpracy ze swoim bezpośrednim przełożonym, z menadżerem ds. hurtu, działem Obsługi Klienta (DOK) oraz z innym działami firmy.
  • Analizie działań konkurencji w swoim regionie, przekazywaniu informacji swojemu przełożonemu oraz menadżerowi hurtu.
  • Badaniu rynku zleconego przez Dział Marketingu.
  • Systematycznym podnoszeniu swoich kwalifikacji w zakresie - technik sprzedaży, negocjacji, prezentacji oraz wiedzy technicznej.
CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE
  • Doświadczenia – min. 3 lata na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenia – min. licencjat.
  • Doświadczenia w pozyskiwaniu klienta w kanale tradycyjnym.
  • Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy.
  • Gotowości do pracy opartej na wyjazdach służbowych na terenie województw: wielkopolskiego, lubuskiego, dolnośląskie, opolskie.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie w branży grzewczej lub sanitarnej lub techniczenj lub wyposażenia wnętrz.
CO OFERUJEMY:
  • Pracę w doświadczonym zespole,w firmie o rozpoznawalnej marce i znaczącej pozycji na rynku.
  • Pracę na pełny etat lub współpracę na umowie B2B – Ty decydujesz.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy oparty o wskaźniki.
  • Samochód służbowy.
  • Laptop,telefon komórkowy.
  • Inne niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa