Opiekun sklepów firmowych
Opiekun sklepów firmowych
Miejsce pracy: Lubasz
Zadania:
- Nadzór nad funkcjonowaniem podległych placówek handlowych
- Motywowanie i zarządzanie zespołem pracowników
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Analiza wyników i podejmowanie działań usprawniających
- Kontrola zatowarowania sklepów
- Dbanie o wysoki standard obsługi Klienta
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika regionalnego / area managera w branży spożywczej
- Wiedza na temat produktów spożywczych
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
- Motywacja do osiągania celów oraz zaangażowanie w codzienne obowiązki
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wykonania
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, telefon)
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
Zobacz podobne oferty
rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Partnerami Handlowymi aktywne pozyskiwanie nowych Partnerów oraz rozszerzanie współpracy biznesowej analiza rynku i obserwacja działań konkurencji prowadzenie prezentacji produktowych i...
Dodano: wczoraj
Zarządzanie operacyjne siecią sklepów spożywczych w powierzonym regionie. Realizacja strategii rozwoju sieci i osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych. Optymalizacja procesów operacyjnych w sklepach, w tym zarządzanie zapasami,...
Dodano: 2025-09-05
Zarządzanie operacyjne siecią sklepów spożywczych w powierzonym regionie. Realizacja strategii rozwoju sieci i osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych. Optymalizacja procesów operacyjnych w sklepach, w tym zarządzanie zapasami,...
Dodano: 2025-09-05