Młodszy Kierownik ds. Klientów Kluczowych



Młodszy Kierownik ds. Klientów Kluczowych
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- bezpośrednie prowadzenie, obsługa klientów i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (głównie rynek azjatycki)
- realizacja planu oraz celów sprzedażowych
- bieżące ofertowanie, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz kreowanie akcji promocyjnych i sprzedażowych
- przygotowywanie estymacji zapotrzebowania na towar (prognozy produkcyjne) oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
- monitorowanie działań konkurencji i śledzenie trendów branżowych
- sporządzanie dokumentów eksportowych (specyfikacji załadunkowych, zgłoszeń do odprawy celnej)
- inne działania maksymalizujące sprzedaż na rynkach zagranicznych
Nasze wymagania
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży i kontaktach z klientami zagranicznymi na stanowisku samodzielnego specjalisty
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- silna orientacja na osiąganie celów oraz realizację postawionych planów sprzedażowych
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz skuteczność
- konsekwencja oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- umiejętność współpracy i budowania trwałych relacji biznesowych
- analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel i PowerPoint)
Dodatkowy atut:
- znajomość języka rosyjskiego
To oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- bezpośrednie prowadzenie, obsługa klientów i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych (głównie rynek azjatycki)
- realizacja planu oraz celów sprzedażowych
- bieżące ofertowanie, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych oraz kreowanie akcji promocyjnych i sprzedażowych
- przygotowywanie estymacji zapotrzebowania na towar (prognozy produkcyjne) oraz analiz sprzedażowych (praca w arkuszu Excel oraz w systemie ERP)
- monitorowanie działań konkurencji i śledzenie trendów branżowych
- sporządzanie dokumentów eksportowych (specyfikacji załadunkowych, zgłoszeń do odprawy celnej)
- inne działania maksymalizujące sprzedaż na rynkach zagranicznych
To oferujemy:
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży i kontaktach z klientami zagranicznymi na stanowisku samodzielnego specjalisty
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- silna orientacja na osiąganie celów oraz realizację postawionych planów sprzedażowych
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz skuteczność
- konsekwencja oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- umiejętność współpracy i budowania trwałych relacji biznesowych
- analityczne i logiczne myślenie oraz umiejętność pracy z danymi
- bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel i PowerPoint)
Dodatkowy atut:
- znajomość języka rosyjskiego
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej,...
Dodano: wczoraj
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby, która potrafi budować i rozwijać długofalowe relacje z kluczowymi klientami i widzi w tym realną wartość. Twoim zadaniem będzie nie tylko sprzedaż – ale przede wszystkim partnerska współpraca z...
Dodano: wczoraj
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z...
Dodano: 2025-09-01