Menedżer Sprzedaży
Sedulus SP. z o.o. to wykwalifikowana firma działająca na rynku HR. Zajmujemy się kompleksową rekrutacją i selekcją. Podczas prowadzenia działalności zdobyliśmy uznanie naszych klientów, dzięki umiejętności dostarczania najlepszych rozwiązań na wszystkich szczeblach organizacyjnych. Dzięki codziennej współpracy z klientami udało nam się poznać wymagania, a także oczekiwania naszych partnerów. Nasza praca w szybkim tempie optymalizuje dobór pracowników, co zapewnia firmie długofalowy sukces na rynkach międzynarodowych. Jeszcze przed jej założeniem, udało nam się zrealizować szereg celów, które tworzą misję, jaką postawiliśmy przed sobą.
Menedżer Sprzedaży
Miejsce pracy: Austria, Wiener Neudorf
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie klientów i dystrybutorów w branży kontenerowej
- Organizacja spotkań i podróże na terenie Polski,praca biurowa na terenie Austrii (50% czasu pracy w Polsce, 50 % w Austrii)
- Budowanie i rozwój sieci klientów
- Prezentacja produktów, negocjacje umów i cen
- Doradztwo i opracowywanie mobilnych rozwiązań
- Analiza rynku i wykorzystanie potencjału
- Współpraca z wewnętrznymi działami
- Udział w szkoleniach produktowych
Wymagania stanowiska
- Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne oraz podstawowa wiedza techniczna
- Otwartość na relokację do Austrii na czas szkolenia (po szkoleniu 50% pracy na terenie Austrii, 50% na terenie Polski)
- Doświadczenie w sprzedaży lub dystrybucji
- Znajomość języka polskiego (min. C1) i niemieckiego (min. B2), znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Gotowość do czestych podróży sluzbowych oraz prawo jazdy kat. B
- Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania współpracy
Oferujemy
- Zróżnicowane i odpowiedzialne zadania (nie tylko przy biurku)
- Austriacką umowę o pracę
- 13. i 14. pensję
- Indywidualnie dostosowany program szkoleniowy oraz liczne możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
- Awans wewnętrzny – stanowiska kierownicze obejmowane przez pracowników z firmy
- Stabilność zatrudnienia dzięki solidnej kondycji finansowej i odporności na kryzysy
- Nowoczesne i pełne szacunku środowisko pracy z możliwością pracy zdalnej i elastycznym czasem pracy
- Bogaty pakiet benefitów socjalnych (restauracja dla pracowników/bony obiadowe, firmowy pub/lounge, darmowe parkingi, szeroka oferta sportowa, liczne wydarzenia dla pracowników, kursy językowe)
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej na powierzonym obszarze Zarządzanie zespołem handlowym i rozwijanie jego kompetencji Rozwijanie sieci sprzedaży oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów w sektorze HoReCa...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków : Współpraca z istniejącymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w regionie Polski centralnej i wschodniej (woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie). Optymalne miejsce zamieszkania:...
Dodano: 2025-05-05
Zakres obowiązków : Współpraca z istniejącymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w regionie Polski centralnej i wschodniej (woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie). Optymalne miejsce zamieszkania:...
Dodano: 2025-05-05