Menadżer Produktu i Sprzedaży Domieszek
Menadżer Produktu i Sprzedaży Domieszek
Biuro operacyjne: Rudniki lub inna filia Pracodawcy
Forma współpracy: Umowa o pracę
Zadania na stanowisku
- Definiowanie i realizacja strategii sprzedaży na rynku krajowym;
- Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym obszarze – sprzedaż domieszek różnym typom odbiorców m.in. producentom betonów, prefabrykatów, cementu etc.;
- Przygotowanie strategii rozwoju produktów uwzględniającej cele krótko- i długoterminowe wraz z działaniami i budżetem niezbędnym do jej realizacji;
- Analiza rentowności produktów i strategia cenowa;
- Monitoring i analiza rynku;
- Definiowanie lokalnego portfolio produktów, przeprowadzanie badań rynku i definiowanie potrzeb klientów w zakresie nowych rozwiązań;
- Prognozowanie popytu;
- Analiza kierunków rozwoju rynku na bazie dostępnych raportów i badań rynku domieszek chemicznych;
- Proponowanie oraz przygotowanie strategii sprzedaży i kampanii promocyjnych dla nowych produktów oraz istniejących produktów premium;
- Kierowanie zespołem Przedstawicieli Handlowych i Doradców Technicznych na terenie całej Polski;
- Zarządzanie i bezpośrednie wspieranie kluczowych klientów;
- Definiowanie i przygotowywanie treści marketingowych;
- Koordynacja procesów pomiędzy lokalnym zespołem i wszystkimi interesariuszami;
- Wspieranie lokalnego zespołu szkoleniami.
Wymagania formalne i oczekiwania interpersonalne
- Kilkuletnie ugruntowane doświadczenie w sprzedaży (zarządzaniu) w międzynarodowych firmach produkcyjnych z branży domieszek do betonu lub materiałów budowlanych;
- Wykształcenie wyższe techniczne oraz studia podyplomowe z zakresu marketingu/sprzedaży będą atutem;
- Gotowość do wzięcia pełnej odpowiedzialności za linię biznesową oraz jej rozwój;
- Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne na różnych poziomach;
- Umiejętność zrozumienia strategii biznesowej firmy i celów firmy na poziomie regionalnym i krajowym;
- Wysokie umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowych na różnych poziomach organizacji;
- Koncentracja na realizacji celów, skuteczność we wdrażaniu najlepszych rozwiązań problemów;
- Proaktywność i samodzielność w działaniu;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca codzienną komunikację;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Dyspozycyjność i otwartość na częste wyjazdy służbowe.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Rozwój osobisty w obszarze technicznym, menadżerskim oraz personalnym;
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej i wiele innych),
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje.
Zobacz podobne oferty
- zarządzanie strukturą rozproszoną- sprzedaż produktów spółki- rozwój podległej struktury sprzedażowej- efektywne zarządzanie budżetem regionalnym- analiza i raportowanie wyniku sprzedaży - praca mobilna na terenie woj. łódzkiego...
Dodano: dzisiaj
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie;...
Dodano: wczoraj
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie analizy sprzedaż przełożonym (Dyrektor oraz Zastępca Dyrektora); Wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników; Tworzenie grafików pracy;...
Dodano: wczoraj