Marketing Manager





Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Kreowanie i realizacja strategii marketingu i sprzedaży,
- Planowanie i odpowiedzialność za kompleksową realizację działań marketingowych,
- Przygotowywanie i monitorowanie budżetu, marketingowego oraz efektywne zarządzanie nim,
- Nadzór nad rozwojem nowych usług marketingowych i standaryzacja usług/produktów marketingowych,
- Wdrażanie skutecznych kampanii marketingowych i kierowanie ich realizacją od pomysłu do wykonania,
- Budowanie świadomości i umacnianie pozycji marki na rynku,
- Analiza rynku konkurencyjnego oraz trendów w branży,
- Zarządzanie zespołem,
- Koordynacja działań promocyjnych, kreowanie polityki promocyjnej,
- Tworzenie narzędzi komunikacji z rynkiem (on-line, prezentacje, materiały reklamowe, itp.).
Nasze wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w marketingu B2B oraz product marketingu,
- Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru marketingu i sprzedaży,
- Doświadczenie w pracy przy dużych kampaniach i/lub wprowadzaniu produktów na rynek,
- Biegła znajomość marketingu online (media społecznościowe, content marketing),
- Doświadczenie w realizacji działań z zakresu Public Relations,
- Umiejętność w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie w komunikacji marki,
- Samodzielność w działaniu,
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i wysoka kultura osobista,
- Doskonała umiejętność komunikacji, kreatywność i zaangażowanie.
Co możemy Ci zaoferować?
- Dajemy możliwość doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju zawodowego,
- Pracujemy nad ciekawymi, nowoczesnymi i długofalowymi projektami,
- Dostaniesz sprzęt do wydajnej pracy (laptop, telefon),
- Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie,
- Realny wpływ na rozwój i kształt firmy,
- Pracę w nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie,
- Przyjazną atmosferę,
- Zniżki na usługi stomatologiczne w naszych placówkach.
Zobacz podobne oferty
Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie,...
Dodano: 2025-03-31
Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych...
Dodano: 2025-03-26
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy kontakt i współpraca z działem marketingu tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie dobra...
Dodano: 2024-11-27