Manager zespołu ds. sukcesu klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Manager zespołu ds. sukcesu klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/24/0854
OBOWIĄZKI:
Umiejętności/uprawnienia: miłe widziane biegła znajomość języka angielskiego (pracodawca nie wymaga certyfikatów); wiedza z zakresu ekonomii, handlu międzynarodowego oraz zarządzanie finansowego i biznesowego; Zakres obowiązków: m.in. zarządzanie zespołem w prowadzących nowych klientów w użytkowanie produktów firmy; Definiowanie wyników biznesowych; Planowanie pracy zespołu skoncentrowanej na satysfakcji i celach klienta; Monitorowanie przepływu konkretnych danych, rynku konkurencji w celu stworzenia planu retencji; Współpraca z zespołami ds. Sprzedaży i Obsługi klienta oraz Rozwoju Rynku; Budowanie i podtrzymywanie bliskich relacji biznesowych z interesariuszami; Rekrutacja i zarzadzanie wynikamy zespołu;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
[Inne] : Wykształcenie: wyższe z zakresu handlu, ekonomii i zarządzania biznesem/ lub pokrewne; Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą klienta, sprzedażą oraz zarządzaniem zespołem.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gdynia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 20 433,33 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów...
Dodano: 2025-08-30
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów...
Dodano: 2025-08-28
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena pracowników, Optymalizacja sprzedaży: realizacja celów, analiza wskaźników, strategie promocyjne, Zarządzanie asortymentem: kontrola dostępności, świeżości, jakości,...
Dodano: 2025-08-20