Manager Zespołu
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Lubisz sport, potrafisz motywować swój zespół, a praca z ludźmi sprawia Ci satysfakcję? Aplikuj do Nas na stanowisko:
Manager Zespołu
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługowym, mile widziany zespół call center
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Wartości, które są dla nas ważne:
- odpowiedzialność – bierzemy odpowiedzialność, za to co mówimy i robimy oraz regularnie mierzymy tworzoną przez siebie wartość i upewniamy się, że stale wzrasta
- szczodrość – gramy zespołowo i pomagamy sobie nawzajem oraz dbamy o siebie i innych
- autentyczność – mówimy wprost i działamy w zgodzie ze sobą i innymi
- witalność – podejmujemy inicjatywę oraz zmieniamy swoje działania w razie potrzeby
Zadania:
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
- odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie
- podejmowanie ewentualnych działań korygujących
- tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- samodzielność w działaniu
- fajną atmosferę pracy
- świetną lokalizację biura
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów...
Dodano: 2025-08-30
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów...
Dodano: 2025-08-28
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena pracowników, Optymalizacja sprzedaży: realizacja celów, analiza wskaźników, strategie promocyjne, Zarządzanie asortymentem: kontrola dostępności, świeżości, jakości,...
Dodano: 2025-08-20