Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Manager ds. Kluczowych Klientów i Negocjacji B2B - Rynek Niemiecki
Manager ds. Kluczowych Klientów i Negocjacji B2B - Rynek Niemiecki
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Manager ds. Kluczowych Klientów i Negocjacji B2B - Rynek Niemiecki
Zakres obowiązków:
- Negocjowanie i wprowadzanie produktu przez kontraktowanie z dystrybutorami i hurtowniami w Niemczech, włączając w to ustalanie cen.
- Aktywność rynkowa w zarządzaniu ważnymi transakcjami.
- Obserwacja konkurencji i trendów rynkowych.
- Wdrażanie strategii biznesowej i marketingowej, sporządzanie raportów.
- Bliska współpraca z głównym dystrybutorem.
- Podróże po Niemczech, około 3 dni tygodniowo.
Wymagania:
- Energetyczność i doświadczenie w sprzedaży B2B, preferowane z branży tytoniowej.
- Zamieszkanie blisko granicy z Niemczech.
- Biegłość w języku niemieckim (angielski też mile widziany).
- Znajomość pracy w formule B2B i w sektorze FMCG.
- Samodzielność, umiejętności prezentacyjne i analityczne.
- Gotowość do podróży i pracy z klientami korporacyjnymi.
- Znajomość Microsoft Office.
Pracodawca oferuje:
- Atrakcyjny system premiowy.
- Samochód służbowy, laptop, telefon.
- Wsparcie podczas wdrożenia.
- Perspektywy awansu i rozwoju.
- Stabilne środowisko pracy i możliwość rozwoju.
- Możliwość podróży służbowych i udziału w targach zagranicznych.
Zobacz podobne oferty
Wymagania: Poszukujemy ambitnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Key Account Manager, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Budowanie i...
Dodano: dzisiaj
Zakres stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów. Prowadzenie działań handlowych. Opracowywanie ofert handlowych oraz prezentacja rozwiązań dla Klienta. Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami. Prowadzenie negocjacji...
Dodano: 2025-09-14
Twoja rola: Rozwój i opieka nad portfelem kluczowych klientów zagranicznych (B2B). Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych na rynkach międzynarodowych. Prowadzenie rozmów, spotkań i negocjacji na wysokim poziomie – często...
Dodano: 2025-09-13