Manager ds. Kluczowych Klientów
Firma Maksik Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach, zajmująca się sprzedażą hurtową i detaliczną zabawek dla dzieci, poszukuje pracownika na stanowisko:
Manager ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
- Realizacja założonych celów sprzedaży
- Bezpośrednia i bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
- Praca na wyznaczonym terenie
- Udział w targach zabawek
Oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży w sektorze zabawek dla dzieci - minimum 3 lata – warunek konieczny
- Wykształcenia wyższego – ekonomia, zarządzania lub studia podyplomowe MBA
- Dyspozycyjności i prawa jazdy kategorii B
- Umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych na wysokim poziomie
- Zdolności handlowych
- Znajomości rynku / branży
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i samodzielności
Oferujemy:
- Osobiste narzędzia do pracy np. telefon, tablet, samochód.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od wyników (wynagrodzenie około 15000 – 30000 zł netto)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Zobacz podobne oferty
Komórka organizacyjna : Centralne Biuro Handlu, Eksport Miejsce pracy : Warszawa, ul. Bukowińska 22B Twój zakres obowiązków: rozwój sprzedaży produktów mięsnych na rynkach międzynarodowych przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych...
Dodano: 2025-05-02
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
małopolskie
pozyskiwanie zagranicznych kluczowych klientów dla firmy, monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi klientami firmy, prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych...
Dodano: 2025-05-02
Manager ds. Kluczowych Klientów / Project Manager
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.
mazowieckie
Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami z klientami strategicznymi oraz rozwój współpracy, Pozyskiwanie nowych kontraktów i rozwój portfela projektów, Koordynacja pracy zespołów technicznych oraz podwykonawców, Nadzór nad budżetami i...
Dodano: 2025-05-01