Lider Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Lider Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, ul. Iłżecka 24F
Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Iłżeckiej 24F w Warszawie.
Nasze oczekiwania:
- umiejętność przygotowywania raportów i analiz wspierających pracę zespołów biznesowych w oparciu o Excel, SQL, Power BI,
- mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center lub w działach związanych z obsługą Klientów/Pacjentów,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywność, kreatywność oraz samodzielność,
- umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe.
Twoje zadania:
- raportowanie aktywności obszaru Contact Center w zakresie wskaźników wolumenowych, efektywnościowych i jakościowych,
- prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie podstawowych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC,
- tworzenie i generowanie raportów cyklicznych oraz raportów ad hoc,
- wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center,
- optymalizacja istniejących rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb Contact Center,
- koordynacja pracy pięcioosobowego zespołu analityków (rozdzielanie zadań i rozliczanie z ich wykonania, tworzenie grafików dla zespołu),
- udział w projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
About the department The Direct Sales Support department at Coloplast is dedicated to facilitating efficient sales operations by providing comprehensive support to the sales team. This department focuses on ensuring that sales processes run smoothly...
Dodano: 2025-09-02
Szukamy liderów do międzynarodowego programu dla pasjonatów handlu i gastronomii. Idealny kandydat to osoba przedsiębiorcza, gotowa na osobisty rozwój i osiąganie celów, która będzie motywować i inspirować zespoły w naszej dynamicznie...
Dodano: 2025-05-18
Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki Wsparcie w...
Dodano: 2025-03-26