Lider Zespołu ds. Relacji z Klientami
Ogłoszenie numer: 9444856, z dnia 2025-01-30
Klient portalu Praca.pl
Lider Zespołu ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zarządzanie zespołem pod kierownictwem Dyrektora Oddziału
- Inicjowanie oraz realizowanie strategii na utrzymanie i wzrost jakości relacji z klientami
- Planowanie, organizacja pracy zespołu
- Nadzorowanie bieżących zadań
- Wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników
- Działanie na rzecz realizacji programów sprzedażowych
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z nowymi i obecnymi klientami
Wymagania
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, zarządzanie)
- Min. 3 lata doświadczenia na pokrewnych stanowiskach (obsługa klientów detalicznych lub rynku hipotecznego)
- Umiejętność zarządzania zespołem i sprzedażą
- Znajomość MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych (stacjonarnych i on-line)
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach banku
- Pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna i stomatologiczna, programy emerytalne, dofinansowanie opieki nad dziećmi, dofinansowanie wakacji i wiele innych)
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Lubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z klientami, chętnie uczą się nowych rzeczy i chcą...
Dodano: dzisiaj
(Gdańsk Hybrid or Remote) Your tasks will involve : Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding...
Dodano: 2025-04-29
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów...
Dodano: 2025-04-27