Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 132
Praca w Centrum LUX MED przy ulicy Jaśkowej Doliny 132 w Gdańsku.
Twoją rolą będzie:
- organizacja pracy podległego personelu oraz nadzór nad obsługą Pacjentów,
- sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie kasy, dbałość o wygląd placówki oraz zarządzanie grafikami,
- wsparcie Kierownika Działu w realizacji celów sprzedażowych i jakościowych,
- dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych zamawianych przez Pacjentów,
- nadzór nad dokumentacją medyczną oraz informowanie o usługach i cenniku.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze Klienta, mile widziane w branży medycznej,
- umiejętność delegowania zadań,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole,
- optymistyczne usposobienie, empatia, orientacja na Klienta.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance, – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Profesjonalne szkolenia
- Program Poleceń
- Konkursy z nagrodami
Zobacz podobne oferty
Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji...
Dodano: 2025-09-07
Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji...
Dodano: 2025-08-01
Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji...
Dodano: 2025-08-01