Koordynator Opieki Szpitalnej
Ogłoszenie numer: 9705349, z dnia 2025-04-17
Klient portalu Praca.pl
Koordynator Opieki Szpitalnej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym
- Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym
- Zarządzanie pracą salowych oddziału
- Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem
- Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich
Wymagania
- Wykształcenie magisterskie na kierunku pielęgniarstwo
- Aktualne prawo wykonywania zawodu
- Ukończona specjalizacja w pielęgniarstwie (chirurgicznym, internistycznym lub pokrewnym) lub kurs kwalifikacyjny
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szpitalu (preferowane oddziały zachowawcze lub zabiegowe)
- Wiedza na temat zasad udzielania świadczeń zdrowotnych w Polsce oraz poruszania się w systemie opieki zdrowotnej
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w oparciu o przejrzyste procedury zgodne ze standardami EBNP
- Wsparcie przełożonego oraz współpraca z doświadczonym zespołem
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia w strukturach firmy
- Przyjazną atmosferę pracy
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne, karta sportowa, program wellbeingowy, kursy języka angielskiego, ubezpieczenie na życie, szkolenia zawodowe, program poleceń, konkursy z nagrodami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open...
Dodano: 2025-06-17
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-06-16
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie...
Dodano: 2025-06-16