Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna, szkła i kamienia. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.
Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Opis stanowiska
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
- wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji
o produktach - utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
- rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
- współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
Wymagania:
- samodzielności i dokładność
- umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
- umiejętność współpracy w zespole
- dobra organizacja czasu pracy
- chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
- umiejętność stawiania i realizacji celów
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie B1/B2
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- jasną ścieżkę kariery
- przejrzysty system wynagrodzeń
- ubezpieczenie oraz Pakiet Medicover
- kartę MultiSport
- profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01