Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna, szkła i kamienia. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.
Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Opis stanowiska
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
- wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji
o produktach - utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
- rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
- współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
Wymagania:
- samodzielności i dokładność
- umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
- umiejętność współpracy w zespole
- dobra organizacja czasu pracy
- chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
- umiejętność stawiania i realizacji celów
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie B1/B2
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- jasną ścieżkę kariery
- przejrzysty system wynagrodzeń
- ubezpieczenie oraz Pakiet Medicover
- kartę MultiSport
- profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple
Zobacz podobne oferty
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01