Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Toruń
Twoje zadania:
- Koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług Contact Center
- Współpraca z Partnerem i nadzór nad realizacją zleconych projektów obsługi Klientów w kanałach telefonicznych i elektronicznych
- Bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy pod względem jakości, zakresu, czasu i budżetu
- Projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klienta w Contact Center
- Budowanie długotrwałych relacji z dostawcą
Szukamy Ciebie jeśli:
- Masz doświadczenia w Obsłudze Klienta
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów
- Jesteś osobą samodzielną w działaniu i umiesz podejmować szybkie decyzje pod presją czasu
- Masz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności programem Excel)
- Jesteś otwarty/otwarta na pracę w siedzibie naszego partnera w Toruniu i Olsztynie, oraz w biurze w Warszawie (biuro w Warszawie 1 raz w tygodniu)
- Czynnego prawa jazdy kat. B
Mile widziane:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami Contact Center
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Konkursy sprzedażowe
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Zobacz podobne oferty
Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji...
Dodano: wczoraj
Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków Bezpośrednie skuteczne zarządzanie grupą placówek oświatowych w regionie (obszar operacyjny: Łódź, Bełchatów, Sieradz, Tomaszów Mazowiecki, Skierniewice, Pruszków, Radomsko, Piaseczno ) Odpowiedzialność za...
Dodano: 2025-07-11