Koordynator Biur Obsługi Klienta
Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Koordynator Biur Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Siedlce
Co czeka Ciebie u nas:
- duże wsparcie na początek pracy
- zgrany zespół zdolny przy wsparciu do realizacji celów
- możliwość pracy wśród młodych i energiczny ludzi
- dostarczymy Ci niezbędne narzędzia do pracy jak samochód
- karta Multisport
Czego od Ciebie oczekujemy:
- opieki nad powierzonymi placówkami w województwie
- wysokiej jakości pracy w powierzonych placówkach
- szkolenia oraz dbanie o swój zespół z zakresu standardów, oferty, promocji i obsługi klienta
- nienaganny wygląd biur oraz zachowanie obowiązujących standardów
- wysokiej motywacji ukierunkowanej na realizację zadań i celów
- inicjatywy w realizacji powierzonych celów
- prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- duże wsparcie na początek pracy
- interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży
- zgrany zespół zdolny przy wsparciu do realizacji celów
- udział w wewnętrznych projektach firmy
- niezbędne narzędzia pracy
- dofinansowanie do Karty Multisport
- możliwość skorzystania z Pracowniczej Oferty Klubu Vectra
- przestrzeń na tworzenie swoich programów i wdrażania własnych inicjatyw
Zobacz podobne oferty
Kogo szukamy? Szukamy osoby na stanowisko Junior Sales Coordinator w modelu hybrydowym (min. 3 dni w tygodniu w biurze w Warszawie). Preferowana forma współpracy: B2B . Twoją misją będzie pierwsza obsługa potencjalnych klientów – ich...
Dodano: wczoraj
Koordynator ds. wsparcia zespołu handlowego – branża pet food
GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wielkopolskie
wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w pracy z działem sprzedaży lub obsługi klienta, znajomość języka...
Dodano: 2025-09-08
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działu Umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami...
Dodano: 2025-09-08