Kierownik Zespołu Obsługi
Kierownik Zespołu Obsługi
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Opis stanowiska
- Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta.
- Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi.
- Tworzenie i implementacja procedur i standardów.
- Szkolenie i rozwój członków zespołu.
- Współpraca z personelem medycznym i innymi działami.
- Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia pacjentów.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności zespołu.
- Raportowanie wyników do przełożonego.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża medyczna.
- Umiejętności zarządzania zespołem i organizacji pracy.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
- Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemów informatycznych medycznych mile widziana.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Zobacz podobne oferty
Obowiązki: Kierowanie zespołem fryzjerów. Koordynacja grafików pracy i zamówień produktów. Zapewnienie wysokiej jakości usług. Planowanie kalendarza i organizacja podróży. Zarządzanie korespondencją i codzienną logistyką (zakupy,...
Dodano: 2024-12-24
Twoją rolą będzie: zarządzanie środowiskiem raportowym obszaru Contact Center LUX MED, prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC, tworzenie i...
Dodano: 2024-06-06
Location: Warsaw Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all...
Dodano: 2024-05-29