Kierownik Sklepu Kakadu ZOO
Kierownik Sklepu Kakadu ZOO
Miejsce pracy: Opoczno, Centrum Handlowe S1
Zadania:
- bezpośredni wpływ na budowanie zespołu
- zarządzanie zespołem i motywowanie do realizacji założonych celów
- rekrutacja i rozwój członków swojego zespołu
- analiza danych, kontrola kosztów sklepu
- wdrażanie i egzekucja działań sprzedażowych
- planowanie czasu pracy zespołu
- wykonywanie inwentaryzacji sklepu
- odpowiedzialność za przestrzeganie standardów Marki
- wsparcie kierownika regionalnego
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 5 osób, niekoniecznie w branży retail
- świadomość biznesowa i doświadczenie pracy ze wskaźnikami
- wysoka koncentracja na realizacji postawionych celów
- umiejętność analizowania danych i wyciągania trafnych wniosków
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- pozytywne nastawienie do pracy ze standardami Marki
- komunikatywność i praca w obsłudze Klienta
- chęć do poszerzania wiedzy z zakresu obsługi klienta w nowoczesnym kanale detalicznym
- otwartość do podejmowania wyzwań i gotowość na zmiany
- wysokie poczucie estetyki, dokładność i dbałość o szczegóły
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- zniżkę na cały asortyment dostępny w naszych sklepach
- atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Twojego sklepu
- szkolenie, które wprowadzi Cię w świat KAKADU
- przestrzeń do realnego wpływu na rozwój Sieci
- ambitne wyzwania i rozwój zawodowy
- przyjazną atmosferę i wsparcie Zespołu
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie zespołem sali sprzedaży, raportowanie, przyjmowanie towaru, przygotowywanie promocji. Wymagane doświadczenie w handlu. Praca zmianowa, praca na 1/2 etatu lub 3/4 etatu. Do uzgodnienia z pracodawcą. Pracodawca oferuje umowę o...
Dodano: wczoraj
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania...
Dodano: wczoraj
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania...
Dodano: wczoraj