Kierownik Salonu
OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej.
Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Salonu
Miejsce pracy: Gdynia, CH Riviera
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż, fachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę OCHNIK, przygotowanie dokumentów sprzedażowych oraz dbanie o wygląd i wystrój salonu.
Wymagania
- umiejętność planowania pracy własnej oraz podległego zespołu
- umiejętność motywowania pracowników w codziennej pracy
- samodzielność, skuteczność, wysoka motywacja i zaangażowanie w pracę
- otwartość na szybkie zdobywanie wiedzy
- sumienność, uczciwość
- gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
- znajomość podstaw obsługi komputera (MS Office)
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w handlu, podstawowa znajomość rynku artykułów skórzanych i znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będą dodatkowym atutem
Oferujemy
- umowę o pracę na cały etat
- możliwość rozwoju w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz zasad ekspozycji
- dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej
- motywacyjny system wynagrodzeń
- zniżki pracownicze
- możliwość przystąpienia do programu Multisportu, Enel-med
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe)
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: „Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w OCHNIK S.A.”, która zamieszczona została tutaj: KLAUZULA
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie zespołem sali sprzedaży, raportowanie, przyjmowanie towaru, przygotowywanie promocji. Wymagane doświadczenie w handlu. Praca zmianowa, praca na 1/2 etatu lub 3/4 etatu. Do uzgodnienia z pracodawcą. Pracodawca oferuje umowę o...
Dodano: wczoraj
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania...
Dodano: wczoraj
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, wdrażanie, motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów Kontrola przestrzegania...
Dodano: wczoraj