Kierownik Oddziału (m/k)
Aktualnie do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy Kierownika oddziału z pasją do zarządzania i rozwijania agencji pracy tymczasowej!
Kierownik Oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: a0t6N000009Mu4aQAC
Obowiązki:
- kierowanie i motywowanie zespołu rekruterów oraz specjalistów ds. pracy tymczasowej, monitorowanie wydajności zespołu zapewniając skuteczność działań zespołu,
- opracowywanie strategii rekrutacyjnych dostosowanych do lokalnych rynków pracy, monitorowanie trendów i dostosowanie podejścia w celu pozyskiwania odpowiednich kandydatów,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb oraz dostarczanie rozwiązań personalizowanych do specyfiki danego klienta,
- monitorowanie budżetów, kontrola kosztów i optymalizacja działań pod kątem efektywności finansowej oddziału,
- poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, identyfikowanie obszarów wzrostu i wprowadzanie innowacji.
Wymagania:
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (preferowane w branży agencji pracy tymczasowej i outsourcingu stanowisk biurowych i specjalistycznych),
- umiejętności i predyspozycji sprzedażowych,
- umiejętności zarządzania zespołem i realizacji celów biznesowych,
- komunikatywności oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z zespołem i klientami,
- znajomości rynku pracy w regionie,
- doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
- gotowości do szybkiego reagowania na zmiany na rynku pracy oraz dostosowania strategii rekrutacyjnych dla klientów,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę z pracownikami oraz klientami.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę + motywujący system premiowy,
- pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze,
- możliwość rozwoju w ramach struktur organizacji, zarówno pionowego, jak i poziomego,
- wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność,
- ciekawe szkolenia z obszarów rekrutacji, sprzedaży, prawa pracy oraz umiejętności miękkich,
- pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, dodatkowe dni wolne za staż pracy w naszej organizacji.
Zobacz podobne oferty
realizacja wyznaczonych celów budżetowych, nadzór nad działaniem maszyn i urządzeń, zarządzanie zespołem pracowniczym, nadzór administracyjny, rozwijanie relacji z głównymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, raportowanie...
Dodano: 2025-09-07
Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie...
Dodano: 2025-09-02
Kierowanie i organizacja zakładu galwanicznego, zarządzanie i nadzór nad bieżącą działalnością, organizacja pracy podległych pracowników, kształtowanie i realizacja skutecznej strategii rozwoju w celu maksymalizacji zysków, realizacja...
Dodano: 2025-09-01