Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137015

Warunki pracy

praca biurowa; praca w siedzibie wydziału; praca na parterze; permanentna obsługa klientów zewnętrznych; wyjazdy służbowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; brak oznaczeń dla osób niewidomych; pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami; budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami; brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Zakres zadań

  • Realizuje zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Nadzoruje oraz organizuje pracę podległych pracowników
  • Nadzoruje obsługę administracyjno-prawną Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności, w tym prawidłowy przebieg procesu orzeczniczego i wykonywania badań specjalistycznych
  • Koordynuje przeprowadzanie kontroli w powiatowych zespołach orzekania o niepełnosprawności w zakresie prawidłowości i jednolitości stosowania przepisów, standardów i procedur postępowania w sprawach dotyczących orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
  • Koordynuje organizowanie i obsługę szkoleń dla członków miejskich i powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności
  • Analizuje i nadzoruje sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań w zakresie realizacji zadań przez Wojewódzki Zespół w związku z prowadzonymi postępowaniami
  • Nadzoruje rozpatrywanie skarg, wniosków oraz petycji z zakresu zadań realizowanych przez oddział

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze osób niepełnosprawnych
  • Znajomość ustaw: o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Kompetencje kierownicze: myślenie strategiczne i planowanie, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami ludzkimi, skuteczne negocjacje, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia do orzekania o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa