Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 132717

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • planuje, organizuje i nadzoruje pracę Oddziału Inwestycji i Transportu,
  • planuje inwestycje budowlane, sporządza programy inwestycyjne dla planowanych inwestycji budowlanych realizowanych przez Biuro Administracji i Logistyki oraz realizuje procedury związane z procesem inwestycyjnym,
  • zarządza kolumną transportu Urzędu,
  • koordynuje i nadzoruje realizację inwestycji budowlanych wykonywanych przez firmy zewnętrzne na rzecz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu,
  • zapewnia dostawy: energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości itp. w obiektach Urzędu,
  • przejmuje i zbywa nieruchomości i lokale na rzecz Urzędu,
  • prowadzi działania związane z utrzymaniem samochodów wykorzystywanych przez Urząd w ciągłej sprawności technicznej,
  • nadzoruje dostarczanie przesyłek do Delegatur DUW i wybranych podmiotów na terenie Wrocławia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • znajomość ustawy prawo budowlane
  • znajomość ustawy kodeks cywilny,
  • znajomość ustawy kodeks pracy,
  • znajomość przepisów BHP i p.poż.,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji pisemnej,
  • umiejętność negocjowania,
  • komunikatywność,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa