Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 132583

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:


Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie (budynki będące w trwałym zarządzie K-PUW zlokalizowane są na terenie Miasta Bydgoszcz jak również poza siedzibą tj. w Toruniu i we Włocławku, realizacja zakupów na terenie Miasta Bydgoszcz oraz okolic), praca pod presją czasu (np.: w sytuacji gdy nastąpi awaria studzienek, co spowoduje zalanie archiwum-działać należy natychmiast).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym w budynku A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się
po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.

Zakres zadań

  • Zarządza i kieruje dostępnymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Oddziału w celu zapewnienia efektywnej realizacji przypisanych zadań
  • Nadzoruje gospodarkę nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu, aktualizuje stany prawne, gospodaruje lokalami biurowymi, pomieszczeniami zaplecza technicznego, sprawuje nadzór nad utrzymaniem obiektów Urzędu oraz terenu wokół nich
  • Monitoruje sprawy związane z gospodarką magazynową w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania oraz dystrybucji dóbr materialnych pozwalających zabezpieczyć funkcjonowanie Urzędu
  • Koordynuje sprawy związane z administrowaniem sal konferencyjnych oraz obsługą narad, szkoleń i spotkań organizowanych przez Urząd
  • Współpracuje z pozostałymi kierownikami biura w zakresie planowania prac administracyjno- -gospodarczych oraz remontowych w infrastrukturze budynków Urzędu
  • Pełni nadzór nad utrzymaniem urządzeń oraz instalacji elektrycznych, gazowych, wodno- -kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz wind w celu zapewnienia ich sprawności technicznej
  • Prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem mienia Urzędu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu personelem
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenie Ministra Skarbu o gospodarowaniu majątkiem Skarbu Państwa, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętności niezbędne: obsługi komputera i urządzeń biurowych, obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, zarządzania zasobami ludzkimi
  • Kompetencje niezbędne: zarządzanie personelem w kontekście rozwiązywania problemów i konfliktów oraz w kontekście delegowania zadań, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów ustaw: o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej
  • Umiejętności dodatkowe: myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa