Kierownik oddziału
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 130100
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu, z uwagi na rozmieszczenie urzędu w kilku budynkach na terenie miasta nie wyklucza się pracy poza siedzibą urzędu
- stanowisko znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po
wymaganą dokumentację - klatka schodowa ze stromymi schodami, z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- budynek zabytkowy, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- zarządza, koordynuje, nadzoruje i realizuje zadania dotyczące obywatelstwa polskiego z zakresu prowadzenia postępowań administracyjnych w ramach procedury potwierdzenia posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego, w tym przygotowywania projektów decyzji
- zarządza, koordynuje, nadzoruje i realizuje zadania dotyczące obywatelstwa polskiego z zakresu prowadzenia postępowań administracyjnych w ramach procedury uznania za obywatela polskiego, w tym przygotowywania projektów decyzji
- zarządza, koordynuje, nadzoruje i realizuje zadania dotyczące obywatelstwa polskiego z zakresu prowadzenia postępowań w ramach procedury nadania obywatelstwa polskiego, w tym sporządzania opinii dotyczących przyjętych wniosków, oraz przekazania wniosków wraz z opinią w celu podjęcia rozstrzygnięcia Prezydentowi RP za pośrednictwem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
- zarządza, koordynuje, nadzoruje i realizuje zadania dotyczące obywatelstwa polskiego z zakresu prowadzenia postępowań w ramach procedury zrzeczenia się obywatelstwa polskiego oraz przekazywania wniosków wraz z zebraną dokumentacją w celu podjęcia rozstrzygnięcia Prezydentowi RP za pośrednictwem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
- zarządza, koordynuje, nadzoruje i realizuje zadania dotyczące obywatelstwa polskiego z zakresu funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym przyjmowania wniosków lub uzupełnień wniosków, udzielania informacji na temat obowiązujących procedur i/lub stanu spraw, obsługi skrzynki poczty elektronicznej obywatelstwo@poznan.uw.gov.pl
- zarządza, koordynuje, nadzoruje i realizuje zadania dotyczące obywatelstwa polskiego z zakresu prowadzenia i aktualizacji rejestrów przyjętych wniosków i wydanych decyzji w systemie teleinformatycznym Pobyt, rejestrze elektronicznym wojewody pn. Rejestr nadań i utrat obywatelstwa polskiego i w formie papierowej oraz udostępniania zgromadzonych danych upoważnionym organom
- inicjuje zmiany organizacyjne oraz dokonuje pomiaru rezultatów pracy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań
- sprawuje nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny i standardów pracy, realizuje sprawy kadrowe, dokonuje okresowej oceny, wyznacza kierunki rozwoju zawodowego oraz prowadzi wobec pracowników działania motywujące
- dostarcza pracownikom niezbędnego wsparcia merytorycznego, doradza w sprawach trudnych w celu zapewnienia poprawności i terminowości realizacji zadań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym i w realizacji zadań związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o obywatelstwie polskim, o repatriacji, o cudzoziemcach, o Karcie Polaka, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, Prawo o aktach stanu cywilnego, o dokumentach paszportowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o opłacie skarbowej, Kodeks rodzinny i opiekuńczy w zakresie dotyczącym małżeństw i stosunku rodzice-dzieci, o ochronie danych osobowych, o służbie cywilnej,
- umiejętność zarządzania zespołem
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- asertywność i umiejętność argumentacji
- dobra organizacja pracy
- umiejętność nawiązywania relacji i skutecznej komunikacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym
Zobacz podobne oferty
Kierownik w Oddziale Informacji Naukowej Biblioteki Uniwersyteckiej
Uniwersytet Wrocławski
dolnośląskie
Nazwa stanowiska: kierownik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu Oddziału Informacji Naukowej. Planowanie i wdrażanie działań oddziału zgodnie ze strategią...
Dodano: wczoraj
Kierownik agencji do spraw usług sportowych, turystycznych, kulturalnych
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
lubelskie
Kierowanie ośrodkiem wypoczynkowym, nadzór nad innymi pracownkami, reprezentowanie firmy, działania marketingowe, kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie ofert. Wymagania inne: Pożądana umiejetność wyznaczania priorytetów,...
Dodano: 2025-05-04
Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i...
Dodano: 2025-04-30