Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Profesjonalnego i Projektowego
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Profesjonalnego i Projektowego
Dołącz do ekipy jako
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Profesjonalnego i Projektowego
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Profesjonalnego i Projektowego
Miejsce pracy: Mirków
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
- lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
- posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim związanym ze sprzedażą i z realizacją usług
- potrafisz wdrażać projekty i łączyć procesy w obszarze handlu i usług
- masz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień
- masz doświadczenie w pozyskiwaniu i w długofalowej współpracy z klientami B2B, profesjonalistami i fachowcami
- cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
- potrafisz organizować pracę swoją i innych
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji
- pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami
- współpraca ze wszystkimi działami w sklepie oraz dedykowanym zespołem w centrali
- odpowiedzialność za wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych usług i produktów np. OZE
- budowanie długotrwałych relacji z klientami i promowanie programu lojalnościowego
- dbanie o wysoki standard obsługi klienta, monitorowanie wskaźników efektywności standardów obsługi i poszukiwanie nowych rozwiązań w celu ich doskonalenia
- zarządzanie podległym zespołem , rozwój ,motywowanie oraz dbanie o dobrą atmosferę w pracy
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
kariera.leroymerlin.pl
Zobacz podobne oferty
- kalkulacja/wycena nowych produktów oraz kontrola kosztów i aktualizacja bieżących cen na produkty w stałej ofercie (tworzenie ofert sprzedażowych)- utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami- kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi...
Dodano: wczoraj
Kierownik zespołu sprzedaży będzie odpowiedzialna za rozwój naszej placówki. Twój zakres zadań: Prowadzenie sprzedaży usług edukacyjnych – pracujemy z ciepłą bazą, ale liczymy na Twoją inicjatywę! Zarządzanie kilkuosobowym...
Dodano: wczoraj
Regionalny Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży ds Przemysłu
Sonepar Polska sp. z o.o.
zachodniopomorskie
Główne zadania na stanowisku: prowadzenie projektów dla klientów sektora przemysłowego; przygotowanie oraz wdrożenie rozwiązań w oparciu o produkty oraz usługi pochodzące z oferty Sonepar; zapewnienie doradztwa technicznego dla klientów...
Dodano: wczoraj