Kierownik Działu Sprzedaży
Ogłoszenie numer: 9544909, z dnia 2025-03-14
Klient portalu Praca.pl
Kierownik Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży usług medycznych.
- Zarządzanie zespołem Key Account Managerów.
- Analizowanie kluczowych wskaźników sprzedaży.
- Nadzór nad jakością i efektywnością działań zespołu.
- Wyznaczanie celów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy.
- Organizacja eventów promocyjnych i szkoleniowych.
- Rozwijanie kontaktów z organizacjami branżowymi oraz aktywne pozyskiwanie specjalistów medycznych.
Wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży usług, preferowana branża medyczna.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym.
- Umiejętność analizy wskaźników sprzedaży i wyciągania wniosków.
- Umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych.
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikacyjne.
- Samodzielność, zdolność do podejmowania decyzji, orientacja na cele.
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz możliwość pracy hybrydowej.
- Samodzielność i wpływ na rozwój biznesu.
- Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
- Pełne finansowanie opieki medycznej i pakietu sportowego.
- Dofinansowanie do kultury i ubezpieczenia grupowego.
- Programy well-being oraz możliwość zaangażowania w wolontariat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność...
Dodano: dzisiaj
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW zarządzanie powierzonym rynkiem sprzedaży eksportowej i/lub kluczowymi klientami globalnymi – promowanie i sprzedaż pełnej gamy rozwiązań Nowego Stylu docieranie do nowych potencjalnych klientów oraz rozwijanie...
Dodano: dzisiaj
teren działania: Polska Zadania: motywowanie zespołu sprzedażowego, tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej, wsparcie sprzedaży w terenie, monitorowanie rynku, analiza konkurencji, prowadzenie rozmów handlowych, rozwijanie bazy...
Dodano: dzisiaj