Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)
Jesteśmy czeską firmą zajmującą się produkcją i dystrybucją papierosów elektronicznych na rynki UE.
Poszukujemy do naszego zespołu osobę, która zajmie się rozwojem naszej marki w kluczowych sieciach biznesowych w Polsce.
Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)
Cała Polska - Praca moblina
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami
- Wprowadzanie naszej marki do sieci
- Zawieranie umów
- Udział w optymalizacji strategii cenowej w firmie
- Monitorowanie działań konkurencji
- Realizacja strategii biznesowej i marketingowej
- Współpraca z dystrybutorem
- Raportowanie
- Służbowe wyjazdy zagraniczne
- Udział w targach
Wymagania:
- 3 – letnie doświadczenie biznesowe w B2B w segmencie FMCG / VO / Distribution / KA
- Preferowane wykształcenie wyższe (niekoniecznie)
- Umiejętności prezentacyjne
- Umiejętności negocjacyjne
- Samodzielność
- Elastyczność
- Zdolności planistyczne, organizacyjne i analityczne
- Znajomość AJ/ i KS Office lub pracy w CRM
- Znajomość języka czeskiego – dodatkowym atutem (niekonieczne)
- Doświadczenie w sprzedaży wyrobów tytoniowych oraz kontakty z głównymi dystrybutorami i K/A w Polsce – dodatkowym atutem (niekonieczne)
- Niezależność, doświadczenie biznesowe, energia i motywacja – kluczowe
Oferujemy:
- Motywacyjny system premiowy oparty o realizację kwartalnych KPls
- Samochód VW
- Laptop
- Telefon
- Wsparcie marketingowe i strategiczne
Zobacz podobne oferty
Twoja rola: Rozwój i opieka nad portfelem kluczowych klientów zagranicznych (B2B). Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych na rynkach międzynarodowych. Prowadzenie rozmów, spotkań i negocjacji na wysokim poziomie – często...
Dodano: dzisiaj
Zakres stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów. Prowadzenie działań handlowych. Opracowywanie ofert handlowych oraz prezentacja rozwiązań dla Klienta. Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami. Prowadzenie negocjacji...
Dodano: dzisiaj
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej,...
Dodano: wczoraj