Key Account Manager – branża rolnicza

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Key Account Manager – branża rolnicza
Miejsce pracy: Namysłów
Nr Ref.: 1652
Oferujemy:
- Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę
- Konkurencyjny poziom wynagrodzenia finansowego (które uwzględnia również system premiowy)
- Rozbudowany pakiet benefitów dodatkowych (m.in. prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dodatkowe środki pieniężne w okresie świątecznym etc.)
- Perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych – liczne kursy i szkolenia
- Wsparcie ze strony dyrektora
Zadania:
- Kierowanie pracą działu sprzedaży i obsługi klienta – w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań oraz motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych
- Systematyczne usprawnienia organizacji pracy przy jednoczesnej implementacji narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
- Opracowywanie oraz wdrażanie zarówno programów, jak i procedur regulujących sposób w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta
- Uaktualnianie oferty produktowej oraz informowanie Klientów o nowościach i zmianach
- Nadzór nad terminowością i poprawnością obsługi sprzedaży
Wymagania:
- Doświadczenie w branży rolniczej
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Zaznajomienie z pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętność obsługi programu Comarch Optima
- Proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Wysoki poziom kultury osobistej
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Lokalizacja: do lipca 2025 - Warszawa (Mokotów / Okęcie); od sierpnia 2025 – Kajetany Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży przez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Nawiązywanie relacji handlowych z klientami, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, Dbałość o utrzymanie długotrwałych, przyjaznych relacji handlowych, Nadzorowanie poziomu usługi (stałe...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: organizacja promocyjnych i szkoleniowych spotkań dla Pacjentów, Lekarzy i mediów, zarządzanie materiałami promocyjnymi, osobiste wizyty u Lekarzy Specjalistów ds. Ginekologii i Położnictwa, przygotowywanie...
Dodano: 2025-05-05