Key Account Manager (agencja pracy tymczasowej)



AAS sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej Exact Systems, posiadającej 20-letnie doświadczenie w łączeniu pracodawców z pracownikami w 13 krajach Europy i Azji.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:
Key Account Manager (agencja pracy tymczasowej)
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych w zakresie sprzedaży usług pracy tymczasowej i rekrutacji stałej
- planowanie sprzedaży rozwiązań HR , kontrola realizacji ustalonych celów sprzedażowych
- aktywny prospecting
- przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, negocjowanie warunków współpracy
- monitorowanie rynku pracy oraz działań konkurencji
- dbałość o wysoką jakość obsługi i dobry wizerunek firmy
- współpraca z menedżerem operacyjnym oraz działem rekrutacji
- raportowanie postępów prac i przygotowanie raportów sprzedaży
- obsługa po sprzedażowa i ciągłość w utrzymywaniu relacji z klientem
Wymagania:
- doświadczenia w pracy na stanowiskach handlowych odpowiedzialnych za sprzedaż usług pracy tymczasowej - wymóg konieczny
- wysoka motywacja i nastawienia na osiągnięcie celów
- otwartość na nowe wyzwania biznesowe
- pro-aktywność
- umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientem biznesowym
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych na terenie kraju
- obsługa programów typu CRM, ERP
- pozytywne nastawienie, wysokie zdolności interpersonalne
- bardzo dobre umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne
Oferowane:
- samodzielne stanowisko pozwalające na rozwój w naszych strukturach
- stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę lub kontrakt B2B – jesteśmy elastyczni
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od Twoich wyników i skuteczności sprzedażowych
- prywatna opieka medyczna PZU
- karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- międzynarodowe środowisko pracy (3 spółki PL oraz 13 zagranicznych)
- przyjazną atmosferę – mówimy do siebie na TY
- pracę w modelu hybrydowym z komfortowym biurem w Częstochowie lub zdalną z domu z wyjazdami do Klientów (posiadamy również biuro we Wrocławiu – Sky Tower, oraz biura operacyjne m.in. w Łodzi, Tychach, Sosnowcu)
- niezbędne narzędzia pracy : laptop, telefon, samochód służbowy
- profesjonalne szkolenia sprzedażowe i techniczne
- zadaniowy czas pracy
- realny wpływ na wyniki i funkcjonowanie firmy
Zobacz podobne oferty
Komórka organizacyjna : Centralne Biuro Handlu, Eksport Miejsce pracy : Warszawa, ul. Bukowińska 22B Twój zakres obowiązków: rozwój sprzedaży produktów mięsnych na rynkach międzynarodowych przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych...
Dodano: dzisiaj
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
małopolskie
pozyskiwanie zagranicznych kluczowych klientów dla firmy, monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi klientami firmy, prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych...
Dodano: dzisiaj
Manager ds. Kluczowych Klientów / Project Manager
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.
mazowieckie
Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami z klientami strategicznymi oraz rozwój współpracy, Pozyskiwanie nowych kontraktów i rozwój portfela projektów, Koordynacja pracy zespołów technicznych oraz podwykonawców, Nadzór nad budżetami i...
Dodano: wczoraj