Asystent Kierownika sklepu
Asystent Kierownika sklepu
Miejsce pracy: Adamów (pow. zamojski, gm. Adamów), ul. Kościuszki 2
Twoje Zadania:
- Wspieranie Kierownika/Zastępcy w monitorowaniu standardów obsługi i jakości.
- Realizacja planów sprzedażowych.
- Zarządzanie zamówieniami i zatowarowaniem.
- Udział w inwentaryzacjach.
- Obsługa klienta i praca na hali sklepu.
Wymagania:
- Doświadczenie w handlu detalicznym.
- Umiejętność kierowania zespołem (mile widziane).
- Motywacja i nastawienie na realizację celów.
- Dyspozycyjność i odpowiedzialność.
- Umiejętności interpersonalne.
- Badania sanitarne (lub gotowość do ich uaktualnienia).
Oferujemy:
- Umowa o pracę, terminowe wynagrodzenie.
- Premie sprzedażowe.
- Talony na święta.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
Zobacz podobne oferty
Monitorowanie standardów obsługi klienta i jakości produktów, Zarządzanie zamówieniami oraz dbanie o odpowiedni poziom zapasów, Przeprowadzanie inwentaryzacji, Wsparcie zespołu, obsługa klientów, zarządzanie kasą i wykładanie towarów....
Dodano: 2025-05-01
Zakres obowiązków: Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy. Realizacja celów sprzedażowych. Zarządzanie zespołem. Wysoki poziom obsługi klienta zgodnie ze standardami. Utrzymywanie standardów ekspozycyjnych. Rozwijanie umiejętności...
Dodano: 2025-04-30
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu udział w...
Dodano: 2025-04-29