Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

Kierownik Działu Obsługi Pacjenta


  

 

Kierownik Działu Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wrzeciono 10c

Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Wrzeciono 10c w Warszawie


Poszukujemy osoby, która:
  • posiada min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta (mile widziane doświadczenie w branży medycznej);
  • umie pogodzić osiąganie celów z budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji;
  • bardzo dobrze posługuje się pakietem MS Office;
  • jest zmotywowana i samodzielna, a także potrafi zorganizować i zaplanować własny czas oraz pracę podległego zespołu;
  • potrafi skutecznie działać pod presją czasu oraz w warunkach stresowych;
  • posiada rozwinięte umiejętności prezentacji, argumentacji, a także umiejętności interpersonalne;
  • komunikuje się w języku angielskim, co będzie dodatkowym atutem.
W nowej roli będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:
  • nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi;
  • dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych;
  • organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów anglojęzycznych;
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów;
  • dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju;
  • zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność);
  • zarządzanie procesem reklamacji w Centrum Medycznym.
Benefity:
  • Opieka Medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Nauka języka angielskiego
  • Rozwój zawodowy
  • Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity:
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa